8 Sep 2011

waiting for the sun

Ååh hvor det regner, og alt synes som om det dør lidt ud. Solen forsvinder og mine blomster visner... men okay det sidste er nu ikke nogen overraskelse.. Og jeg nåede slet ikke at hoppe i bikini i år! Uuh, jeg er gal over at sommeren allerede er ved at være forbi! Men okay, efteråret og vinteren bringer også gode ting med sig. Udover det nye lækre tøj der kommer i butikkerne i disse dage, bliver tid til at krybe indendørs og hygge. I dag snuppede mig og min roomie en paraply i hånden og smuttede ned på en forholdsvis ny restaurent hvor man kunne få "all you can eat" sushi, og nu er det sådan at sushi er min livret, så det kunne man da ikke gå glip af! Det var lækkert, specielt fordi jeg blev positivt overrasket over at "all you can eat" ren faktisk også kan bestå af så lækker sushi! Hold op hvor blev jeg bare stopmæt! Men man skal da spise til man revner når der er all you can eat.. skal man ikke?

Her er mit spørgsmål så til jer, kære læsere.. har i nogle vinter-aktiviteter man ikke kan misse? (alternative af slagsen er også velkommende)


Oh no! summer is gone, it is so sad in many ways. But the fall and winter season carries a lot of great things except from the wonderful fall/winter collections. It is time to enjoy indoor activities, or as me and my roommate did today, grabbed an umbrella and went to a nice restaurant and had "all you can eat" sushi, and even the good kind! My favourite dish!
My question for you are: what activities are your favourite(s) for this cold season?

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -