16 Oct 2011

Back to black

Hat: H&M, Dress: MTWTFSS Weekday, Boots: H&M, Bracelet: Monki, Choker: Nelly.com

Dette var hvad jeg havde på i går. Kom alt for sent ud til outfit-billeder, så gik ind i opgangen, hvilket resulterede i dette.. jeg må indrømme at jeg stadig sværger til dagslys! Billedkvaliteten bliver også bare meget værre indenfor, men jeg håber i kan bære over med det denne gang, så må jeg se at komme lidt tidligere ud næste gang! Hvorfor bliver det også mørkt så tidligt lige pludselig? For resten kom der heldigvis ikke nogle forbi fra opgangen da billederne blev taget! Hvad ville de ikke tænke?
Både kjolen og armbåndet er nye, de er fund fra i tirsdags hvor jeg tog til Århus og shoppede med min roomie. Fandt et par ting, og er allerede super glad for det hele, det er derfor shopping kan redde enhver krise, ikke? Kan også røbe at der lige nu er de lækreste sko på vej til mig med posten fra COS også.
I dag stod den på modemekka med tømmermænd, og det værste er at sidst der var modemekka gjorde jeg det præcis samme! Nå men det er bare at tage den i stiv arm. Jeg synes ikke der var så meget at gå efter denne gang, men kom da hjem med et par klassiske sko i herrestilen, som jeg glæder mig til at få brugt! Men selvom jeg fik det store med hjem, synes jeg det var en hyggelig tur, og så kan man jo ikke klage!
Håber i har nydt weekenden eller for dem der har ferie nyder ikke at skulle tidligt op i morgen tidlig!
TRANSLATION: This was what i wore yesterday. The sun wasn't really on when I finally had these taken, so I had to do it on the stairway. But I have to say, I like pictures taken outside always works the best for me. And by the way, luckily I was not cought by any of my nabours! That must have been wierd!

4 kommentarer:

  1. viiiirkelig fede billeder, kan rigtig godt lide din blog :-)
    besøg min blog - www.aanholm.com

    ReplyDelete
  2. Tusind tak! er glad for at høre du synes om bloggen og billederne (:

    ReplyDelete
  3. Hi Babe Jane. Thanks a lot! (:

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -