28 Oct 2011

Christmas party

Så nærmer alle julens fester sig, det er utroligt hvor tidligt det går for sig! Så selvom jeg hader at se på julekalendere og julekugler i oktober vil jeg alligevel tage et kig på det fine festtøj der kommer til denne "festfulde" tid.
Dette outfit er meget "bling bling" og det synes jeg er på sin plads hvis man vil være festens midtpunkt når det kommer til outfit (helst ikke "toiletbesøg!") Men det er sofistikeret med en blazer og enkle pumps - som er de smukkeste helt enkle sorte stilletter jeg endnu har set forresten, det er nok formen jeg er helt vild med. Det bliver cool og afslappet med shortsne, men den gennemsigtig skjorte-top er lidt i kontrast dertil. Alt i alt kan jeg godt lide kontraster, og at blande materialer og åh ve oh skræk også guld og sølv!


TRANSLATION: Looking forward to all the parties that are coming soon. If I were going tomorrow I would love to wear these pieces!

6 kommentarer:

  1. er allerede helt stresset over jeg ikke aner hvad jeg skal have på til nogle af alle de lækre fester! men dette sæt er da en godt bud :D

    ReplyDelete
  2. Ja, også mig! Men samtidig er det med at finde noget lækkert tøj dertil også noget af det jeg elsker allermest ved julen... altså ud over familie-hyggen selvfølgelig (:

    ReplyDelete
  3. Et virkelig fedt sæt tøj.. Elsker de sorte pumps!- Virkelig nogle flotte klassiske sko!

    http://highonsophie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Tusind tak! Ja, normalt ville jeg nok synes at almindelige sorte stilletter er lidt kedelige, men disse har sådan en pæn form, synes jeg (:

    ReplyDelete
  5. Har de virkelig ja! + man bliver super høj og flot med dem på :b

    ReplyDelete
  6. hehe, præcis! Og jeg synes også at ens ben ser tyndest ud i sådan nogle, og hvem vil ikke gerne have både lange og slanke ben? (:

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -