7 Oct 2011

I hope life isn’t a joke, because I don’t get it

Kimono: Vintage, Shirt: H&M Trend, Bag: Chanel, Trousers: DIVIDED, Boots and jewelry: H&M

Nu er det så småt blevet efterår, og for at sige det ligeud - pissekoldt, regnende og blæsende. Men det er da ærgerligt at pakke alle farverne væk, er det ikke? elsker denne H&M Trend skjorte, som jeg synes kan bruges til enhver lejlighed. I går stylede jeg den med sort og guld, og sort kan altid få farver til at fremstå endnu stærkere, og det synes jeg fungerede meget godt med denne orange skjorte. Min vintage kimono, eller hvad man nu kan kalde den, har i set før, men fortjener nu stadig at blive nævnt - for jeg er SÅ glad for den.

Lige nu sidder jeg her på sofaen og skammer mig lidt over at jeg stadig er i nattøjet. At jeg ikke havde min mobil på mig da mit bureau ringede til mig i går, og derfor missede et job i dag.. Det er anden dag uden job i dag, og jeg hader det.. okay måske er det ikke verdens mest spændende jobs de sender mig ud til, men det er noget at lave i det mindste. Jeg bliver så let rastløs. Og når det pisser ned er det ikke rart at tænke på at det var lige netop nu jeg skulle have siddet i Tyrkiet og fået tyrkisk bad.. hvilket ikke blev til noget. Men hey, jeg får det bedste ud af dagene, og så er det dejligt at jeg har skønne mennesker omkring mig. Har når det kommer til stykket egentlig hygget mig gevaldigt på trods af oddsne.

Billederne ovenfor er forresten taget på vej til McDonalds, må nok indrømme at jeg er lidt McFlurry-afhængig person, hehe.


TRANSLATION: Well, fall has arrived: cold as hell, rainy and windy to put it bluntly. But that does not make me hide away all the lovely colors! I love this H&M Trend shirt, and all the black emphazises the orange color nicely.
Right now I'm a bit ashamed about sitting here in my sleepwear on the couch (so lazy, I know) I did not have my phone on me when my bureau called me yesterday, great, I missed the job I was offered today. It's second day with no job, and I'm going insane! And it's raining too.. Today I were ment to be in Turkey, but no, I'm here freezing. But hey, lucky me, I have great people around me, and really I'm having a lot of fun despite I'm having all odds against me.
Yesterday I was visiting McDonalds to get one of those delicious McFlurrys, I just can't get enough! I'm lovin' it, as they say down there.

10 kommentarer:

  1. I am loving this look, the sheer and the Chanel! Ah, perf xx

    ReplyDelete
  2. Thanks Arden. It is amazing what you are able to find in vintage shops nowadays. :D

    ReplyDelete
  3. nice post, as usually! ;-)
    come to see my new post outfit, on miriamstella's blog!
    i wait for you ! kisses

    Miriamstella (from Italy)
    http://isfashionmypassion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Thanks Miriamstella, really glad you liked it!
    I'll go and chek out your post! :)

    ReplyDelete
  5. This outfit is gorgeous!
    You look great, really love combination of red and black :)
    Follow you now :)
    www.ourfashiondiary.com

    ReplyDelete
  6. Thank you miksha! I also like how the black color strenghtens the red/orange.

    ReplyDelete
  7. LOVE this.... soft and tough at the same time. Love that combination. GREAT BLOG!!

    Tea.
    xo

    www.tea-leigh.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Virkelig lækkert outfit!!

    http://somuchsomuchso.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Oh, thanks Tea (: I like that combination too (:

    ReplyDelete
  10. Hej Line, tusind tak skal du have! :D det varmer at få at vide (:

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -