19 Oct 2011

It bag: Practical

Min gamle skoletaske er meget elsket - stadig efter gymnasiet, hvor jeg stadig synes den passer perfekt til alt. En overnatning, arbejde og hvad man nu ellers kan finde på at bruge den til. For ærlig talt så går jeg ikke altid rundt med en clutch eller en lille taske. De er gode til når jeg ikke har brug for det store, hvilket også hænder en gang imellem. Men når jeg skal være praktisk bliver det altså denne taske fra Royal Republic. Den kan jeg også svinge over skulderen når jeg hopper på cyklen, som er meget brugt hos mig. Gav 1.350 kroner for den, men den er altså stadig lækker på trods af at jeg har brugt/bruger den meget! Elsker læderet og at den er så simpel som den er - for så er det lige netop sådan en jeg kan bruge altid. Og ja når jeg skal videre med min uddannelse får jeg sikkert lyst til at købe en ny taske osv.. men man kan vel have to, ikke?


TRANSLATION: This is probably the bag I use the most because it is as big as it is. It used to be my bag for school. But I still use it after graduation. It has a nice size, I love the leather and then it is just a really practical when i need more that my cluthes can take. And then I can wear it on my bike which I use a lot!
The bag is by the way from Royal Republic.

4 kommentarer:

  1. love the bag!! its the perfect everyday bag.

    ReplyDelete
  2. Thank you Karla! It is exactly what I think about it too (:

    ReplyDelete
  3. Fed taske! Hvor har du købt den? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak :-) Jeg mener jeg købte den i Neye. Den er af mærket Royal Republic - måske der kan googles en forhandlerliste? :-)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -