30 Oct 2011

Life's good

Livet er godt.. selv efter at have mistet min taske, min mobil, mine yndlingsstilletter og en cowboyskjorte, vredet rundt midt på dansegulvet (mit knæ gik af led) vågnet med de værste tømmermænd og et (stadig) dårligt knæ. Jeg besluttede mig for at det var rigtigt synd for mig så jeg blev nødt til at fede den med nogle afsnit O.C.. Men det skulle selvfølgelig også gå galt, eftersom jeg fik stød på stikkontakten.. man må sige det kører for mig. 
Men jeg havde det på trods af alt dette rigtigt sjovt i går, hvor jeg var til indflytterfest hos en af mine nu gamle klassekammerater, med mange af pigerne fra klassen. Jeg havde min nye kjole fra Cos på, som er blevet min nye yndling blandt kjolerne lige nu. Den må jeg lige få vist jer engang.
Billedet er gammelt fra en gåtur i tysk "gehen und sprechen", hvor mig og min veninde var mega hardcore og gik ud på isen! Eller det synes vi i hvert tilfælde selv vi var. Havde lige brug for at dele et positivt billede, så dette indlæg ikke bliver alt for trist!


TRANSLATION: Life's good even after loosing my bag, my phone and my favourite stilettos and a shirt, twisted my knee on the middle of the dancefloor, waking up with the worts hangover and a knee that is still hurting and then when I decided that I decerved to relax a little with some O.C. episodes I got an electric shock on the socket. Way to go.
So I thought, what better than a happy picture to remind me that life is good! It is old from a german lesson where we were doing a "walk and talk" og "gehen und sprechen" as we call it.

3 kommentarer:

  1. Aw, good for you! I hope you continue to have happy days!

    ReplyDelete
  2. Lovely picture! And I admire how you can think that life is good after having such a bad day :)

    ReplyDelete
  3. Thanks guys! you have to focus on the good, right? (:

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -