12 Oct 2011

New in: Vintage clutch

Jeg er vild med vintage fund, og hele oplevelsen af at gå i en genbrugsforretning er også helt særlig. Der lugter altid af gammel dame, og jeg undrer mig altid over om det nogensinde vil lykkes dem at sælge den alt for slidte og alt for lille trøje der er blevet vasket mindst 100 gange - men atmosfæren er der, og de gamle damer er altid så søde og smilende! Da jeg var inde for at kigge sidst var der en hel del mennesker, som jeg ellers ikke normalt oplever, men det gav bare en hyggelig summen i butikken og så fik jeg øje på denne fantastiske taske, og troede ikke at oplevelsen kunne ødelægges at noget... men da jeg åbnede tasken for at finde det lille prisskilt fandt jeg dog mig selv i en uvandt situation.. tanken "aar, er det ikke lige overpris" poppede frustreret op i hovedet på mig, men 110 kroner er jo i virkeligheden meget fair for en taske i lækkert læder, og så er den nok også svær at støve op andre steder. Jeg faldt over dens unikke udseende, og mikset af materialet, det er sådan en jeg aldrig ville kunne støve op andre steder, så selvfølgelig blev den min!


TRANSLATION: I'm loving vintage and the experience when you visit a vintage store. It smells like old ladies and I'm always wondering if they will ever sell that way too worn clothes that has smallen to children's size because of too many washes. But the atmosphere is uniqe, and those old volunteer ladies are always so kind! What I love about this is it's uniqe look, loving the amazing leather and how the materials are mixed. I know I could never find anything like this anywhere else, so of couse this had to be mine!

6 kommentarer:

  1. That clutch really is fantastic! Loving your blog and your shots! Thanks so much for your comment on my blog a while back! Would you like to follow each other?

    www.plentyforpennies.com

    ReplyDelete
  2. Thank you so much!
    - and you are welcome! (:
    I want people to follow my blog only if they want to, not because of deals - not that it is wrong. But for me it is not all about a lot of readers. And I only want people to follow if they like my blog, not because we have to because of "a contract". I hope you understand.
    That in mind I love looking at others blogs, and follow the ones I find special. And when looking at the blogs from the people commenting here, I sometimes find those new great blogs (:

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -