6 Oct 2011

Streetstyle at Paris Fashion Week by Tommy Ton

Tommy Ton for Style.com

Efter min mening er Tommy Ton den dygtigeste streetstyle fotograf jeg er stødt på. Han er virkelig god til at fange finurlige detaljer, og ikke mindst øjeblikke. Synes for eksempel det nederste billede til venstre er er et godt eksempel herpå. Der er ikke noget sjovere end fotografer der går i knæ.. og jeg kender ikke nogle der gør det mere end jeg gør :D
Få den fulde oplevelse af billederne HER, hvor der også er flere af slagsen, jeg havde det meget hårdt med at skulle begrænse billedemængden, der var simpelthen så mange fine.


I love how Tommy Ton understands to capture great details and moments in his photos. Go and see more lovely photos by the talented photagraphor HERE.

8 kommentarer:

  1. I can only agree, he is so talented!

    ReplyDelete
  2. Virkelig fine billeder, meget inspirationsrige :D

    http://itsmypassions.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. I absolutely love Tommy Ton, I think he's the best street style photographer out there right now. Great blog!! Check mine out if you like!

    ReplyDelete
  4. I can only agreee with you, The Baker!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -