8 Oct 2011

SUSHI!


Er netop kommet hjem fra en hyggelig aften på en restaurent der hedder Shangrila, hvor der er buffet med kinesisk, mongolian og sushi... det ender selvfølgelig i alt for meget sushi for mit vedkommende. De fortjener næsten en anbefaling herinde, for det er så skønt med så meget sushi, og god sushi også! Og 148 kr må da siges at være okay for at have lov at spise ligeså meget sushi man kan, er det ikke? Sushi er min livret.. det har jeg vist også fået nævnt herinde tidligere... men det har sine konsekvenser, lige nu er min mave så fuld at jeg næsten ikke tør trække vejret i frygt for mine buksers overlevelse!


TRANSLATION: Tonight I visited my new favourite restaurant in Vejle, called Shangrila. They have a really nice buffet with chinese, mongolian and last but not least sushi, which is my favourite dish! I gotta say.. when it is a buffet, and the sushi is great.. I can't say no.. and right now I'm so full I'm afraid my pants won't survive it if i breathe!

6 kommentarer:

  1. Totally want sushi now!

    http://initialed.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. I know the feeling! and even though I had it yesterday I would not mind a couple of those delicious makis this morning! :D

    ReplyDelete
  3. Hvor ligger restauranten i Vejle?! :)

    ReplyDelete
  4. Hej Mie, den ligger på Flegmade, hvor Røde Kors' og jeg mener det er kirkens korshærs genbrugsforretning også ligger. Det er en sidegade tæt på musikteatret og kunstmuseet. (:

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -