3 Oct 2011

VIDEO: COOKIE-TIME

TV-køkken i bedste stil.. eller i andet forsøg gik det da i det mindste godt nok! Mig og min (ligesom jeg selv) kageglade veninde lavede for en uges tid siden cookies, mmh.. jeg elsker cookies! Så ville jeg bikse en video sammen.. og derfor kommer det først på bloggen nu.. Det viste sig at jeg ikke var den store video-klipper, men det blev da fikset til sidst. Undskyld længden forresten! Mega fail reklameagtig cookiespisning til sidst, i må lige være overbærende søde læsere, det med at mikse videoer sammen er noget nyt for mig.


Well, I don't normally bake that much, but these cookies turned out really nice.. in the second try anyways.
I'm new in making videos, so I could not make subtitles for you "not-danish" readers, But here's a translation of the titles: Cookie-Time, We'll give it another try!, Judgement time.

4 kommentarer:

  1. I really like your blog :) I'm your newest follower !

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Thanks Natalie, I'm really glad you like my blog!

    ReplyDelete
  3. iih, din blog er så rar at læse, jeg er ny følger :D

    hende pigen i videoen, jeg tænkte længe over hvor jeg havde set hende før, og nu ved jeg det! Jeg har gået på gymnasie med hende!

    ReplyDelete
  4. Hej Maja, så har du nok også gået på gymnasie med mig, eftersom hende jeg er sammen med i videoen var min klassekammerat :D
    og tusind tak for de rosende ord! jeg er glad for at du vil følge med herinde (:

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -