10 Nov 2011

Clinique redness solution

Vil lave en anbefaling af min nye pudder fra Clinique, som hedder "redness solution" fordi jeg simpelthen er så positiv over den! Den er beregnet til at neddæmpe rødme - lige noget for en som mig der rødmer af det mindste og har en meget følsom hud. Og kulden hjælper ikke ligefrem på dette. Når jeg er så lys som jeg er bliver det meget mere tydeligt og derfor var det som i nok kan se ikke en så svær beslutning for mig om jeg skulle have sådan en.
Da jeg føst fik at vide at den var gul var jeg lige ved at få kolde fødder, altså jeg vil jo ikke have at min pudder skal få mig til at se syg ud - så hellere rød! Men jeg stolede på den flinke matas-dame og tog den med hjem - hvilket jeg ikke har fortrudt! Den modvirker min rødme - fjerner den ikke, men mindsker det. Og jeg må hellere også tilføje at jeg ikke bliver gul i hovedet af den! Det kommer jo selvfølgelig nok an på hvor meget man bruger og hvor rød man har tendens til at blive. Men en ting er sikkert denne pudder er redningen for min hud!


TRANSLATION: Loving this new powder from Clinique called "redness solution". I was frightened a little by the yellow color, I mean who want's to be yellow? But luckily I don't get yellow, instead it helps my pain skin with tendese to blush to tone down a little! I can definitely recommend this powder for anyone who has this tendense too!

1 kommentarer:

  1. Jeg har stået og set på lige præcis den puder (og deres cremer, mm) da jeg også har problemer med rød hud. Turde ikke købe det, da jeg ikke havde hørt om det fungerede. Så er RIGTIG glad for at hører din "anmeldelse"! :)

    // Hlmblogg.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -