12 Nov 2011

COS Plateau shoes

Disse skønheder kom for lidt siden hjem med posten til mig fra COS, og de er simpelthen så lækre, havde ellers lige købt et par herresko til modemekka, men da jeg så disse i Århus var jeg sikker på at de skulle blive mine! De havde dog ikke min størrelse og så måtte man jo tage tingene i egen hånd og få dem bestilt på webshoppen. De er rigtigt gode at gå i, man ligger nærmest ikke mærke til pleteauen når man går i den, med mindre man selvfølgelig vrikker rundt, så er der lidt længere ned! De er simple og klassiske med den detalje der bare trækker dem på et højere niveau. Lige sådan nogle jeg har ledt efter. De er i mine øjne de perfekte sko, intet mindre. 


TRANSLATION: These perfect boots are already a very beloved item in my shoe collection at the moment. They are simle, classic and has that detail that just does it. Perfect in my opinion, noting less. Just the kind of shoes I have been looking for.

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -