7 Nov 2011

In the woods


Jeg har aldrig rigtigt været den store fan af pels - indtil i år! Jeg prøver konsekvent ALT der har pels på sig. Jeg er ude efter pelsjakke, pelshat, pelshandsker, pelsveste, sko med pels på, pelstasker - you name it. Kender i det når man går fra ikke at have skænket noget en tanke til pludseligt at elske det? Sådan kan man vist godt beskrive mit forhold til pels i år. Må indrømme at min roomie havde meget sjov ud af alle de pelshatte jeg prøvede i går, hvorfor forstår jeg ikke!
Denne pelsvest er på trods af hvor vanvittig jeg end fik mig selv til at lyde omkring pels mit første pelskøb, som i det første nogensinde! Den er købt i H&M's L.O.G.G. afdeling og jeg er allerede ret vild med den. Det er en rigtig god fake pels, som mærkes utrolig blød, og ser ret godt ud ikke mindst (efter min mening i hvert tilfælde).
T-shirten er forresten den bedste basis T-shirt jeg nogensinde har haft! Det er en ny model fra H&M, som bare har den glatteste overflade, virkelig lækker at have på. Hvilket desværre nok ikke kan ses på billederne.

Mit kamera er til reparation og har været det i 3 UGER! Jeg er på randen til vanvid. Men jeg følger troligt dens rejse på nettet, og i fredags så det ud som om de sendte det ned til butikken igen, så i morgen krydser jeg fingrene for at det er tilbage så jeg kan få skudt nogle billeder - der er så meget jeg skal have vist!


TRANSLATION: Something has changed for me. I have never really been into fur. But this year, It seems that I just can't get enough of it. Actually this vest is my first buy ever! And I am crazy about it! I can by the way recommend my T-shirt too, it is so comfortable and smooth, a new model in H&M, and I can tell - it really feels so much like having luxury in your hands! I'm sure you can't see that on the photos, unfortunary.

10 kommentarer:

  1. Hold op en sød blog - virkelig inspirerende billeder. Og hvor er du dog fin at se på!! :-)

    http://whatsparkles.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jeg bliver altså nødt til at vide hvor dine støvler er fra, de er vildt flotte :-D

    ReplyDelete
  3. Hej Julie
    Tusind tak for din kommentar, det gør det bare lidt sjovere at blogge når man har sådan nogle rare læsere, tak! :D

    Hej Mia
    Skoene er fra H&M faktisk, og står til 349 kr. Det må siges at være et kup for et par klassiske støvler - og mange tak for resten! (:

    ReplyDelete
  4. Super fed blog du har dig og meget inspirerende! :-) er nu blevet fast læsere, og håber at du også vil blive det af vores :-)

    http://signemonica.blogspot.com/

    Signe

    ReplyDelete
  5. Hej Signe og Monica
    Tusind tak for de rosende ord. Jeg tager et kig forbi

    ReplyDelete
  6. rigtig fin blog du har dig :) er nu fast læser, måske kunne vi følges? ;) kig forbi fromwhereistand-dk.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Elsker pels vesten! Har også selv fået et lille pels flip i år men der er bare så mange gode pels ting i butikkerne xb

    http://highonsophie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Hej Sofie
    Tusind tak, er også glad for at du vil følge med herinde (: jeg følger aldrig blogs på baggrund af aftaler, men tager helt klart et kig forbi! (:


    Hej 'High on Sophie'
    Ja det er helt vildt hvor mange gode ting de har i butikkerne! det er så skønt - specielt når man som dig og mig og vild med det :p

    ReplyDelete
  9. Skønne billeder og skønt smil ;-)

    hilsen Camilla

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -