28 Dec 2011

Christmas treats


Håber i har haft en god jul. Jeg har i hvert tilfælde nydt min i fulde drag! Her er et billede af en brøkdel af det konfekt jeg lavede med min veninde. Der er ikke noget så hyggeligt som at lave konfekt! Der gik lidt fabrik i den da vi havde planer om at lave to kæmpe pakker marcipan om til konfekt, puu ha. Men det var super hyggeligt, og til dem der ikke har prøvet at lave konfekt med hvid chokolade - lad være med at kaste jer ud i det - det tørrer jo aldrig! Jeg har problemer med at mit kort fra kameraet pludselig ikke vil læses direkte i computeren, så jeg skulle finde et stik til det... og det var MEGET svært! men jeg har en masse jeg skal vise jer fra disse skønne juledage, der også har budt på lidt udsalgsshopping. Jeg er lidt af en udsalgshaj, men i skal nok få at se noget af det jeg har købt en af de kommende dage. Tager endnu engang op til Århus i dag for først at shoppe lidt (igen) men ellers også for at hygge med mine efterskole-gols, som jeg savner meget. Gols er lidt et ord vi selv fandt på, det skal forstås som "girls" eller noget i den retning. Det er alt for sjældent vi ses, og det er ærgerligt, for de er nogle skønne piger, som jeg ser meget frem til at se igen. Sikke en omgang, der var pludseligt så meget at skrive om. Håber ikke jeg har forvirret jer alt for meget.


TRANSLATION: Merry christmas everybody! Hoping for you to enjoy it as much as I am. This is a picture of some christmas treats me and my friend made, they are soo delicious!
Today I am visiting Århus (a city) to see my friends from boarding school who I miss
indescribably!

3 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -