22 Dec 2011

Current obsession

Picture: The Coveteur

Siden jeg så det øverste billede har jeg ikke kunnet få disse smukke halskæder ud af hovedet. Det viste sig at de kom fra DANNIJO, og kraven koster den nette sum af $ 745, det er 1800 kr. Sikke mange penge at bruge på en halskæde, men den er så lækker! Mit problem er at jeg har pengene, men jeg prøver lige nu for første gang at få en egentlig opsparing på min konto. Jo, jeg har haft en opsparing før, men det fungerede jo slet ikke. Den ene dag satte jeg 2000 kr. ind på den og den næste overførte jeg dem tilbage. Det er jo så let med netbank, ikke? Hvis man dog bare skulle gå hele vejen ned i banken for at sige, jeg vil gerne bruge min "opsparing", og fik det bebrejdende blik af bankdamen havde det måske været lettere at modstå? Men lige nu går det faktisk okay (indtil jeg så disse!) Og jeg håber på at kunne spare et par kroner sammen så jeg kan komme lidt ud i verden og opleve noget inden jeg skal studere videre til sommer. Selvom jeg er lykkelig for at bo her i lejligheden med Katrine, min roomie, så er der alligevel noget i mig der har lyst til at komme lidt væk i et stykke tid.
Hvad gør jeg? Jeg har endnu ikke kunne støve en discount-udgave frem, men hvis nogle kender en, så er jeg meget åben overfor det!


TRANSLATION: I have fallen deeply in love with these necklaces from DANNIJO, they just won't come out of my head. I gotta tell you, this was love at first sight! And I just thought I was saving up money to go travel. Well I have not bouht any of them yet, the collar necklace is $ 745, I have never spend that much on jewelry before. I feel so trapped!

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -