18 Dec 2011

It's oh so quiret

Jeg havde lovet mig selv aldrig at undskylde for manglende blogning, eftersom dette skal være noget helt frivilligt. Men jeg har dog haft det skidt over ikke at blogge, også fordi jeg jo stadig brænder for det, faktisk rigtigt meget. En af grundende har været manglende tid, i dag er min første fridag efter 20 dage, med overarbejde. Det vikariat jeg har haft den seneste tid har været meget slidende på mit tøj, så derfor har jeg ikke dresset så meget op som jeg plejer, eller rettere sagt gået i tøj der godt måtte blive ødelagt - som jeg hader. Det har ikke ligefrem været den mest inspirerende side af mig selv! Jeg har virkelig savnet det. Savnet at kunne tage mit pæne tøj på. Men dette vikariat er snart ovre, så jeg kan få det brugt igen. Solskinstimerne er ikke mange for tiden, og derfor synes jeg det er svært at finde tiden til at få taget gode billeder, da sollys er min bedste ven når det kommer til billeder. Jeg har savnet at blogge, og hvis nogle af jer har troet på at dette var blog-stop for mig kan de tro om, jeg er klar til at blogge igen! Og snart vil der ske spændende ting for mig og blogningen, som jeg håber i vil støtte mig i.


TRANSLATION: I'd promised to myself never to appologise my lack of posts on the blog, but I have really felt bad about it. I have been working a lot and when I had the time the sun was away (and for me photographing is so much better with sunlight). But I'm not over blogging! I'm back! And soon something exciting is going to happen on the blog which I hope you'll support.

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -