29 Dec 2011

Peter Pan collar


Jeg er rigtigt glad idag, og det skyldes at jeg har været sammen med mine efterskolegols, og det var så skønt. Vi har ikke set hinanden i alt for lang tid, men alligevel formår vi at komme rigtigt godt ud af den sammen. De er stadig de samme skønne tøser, som jeg husker dem. Der er blevet tøse-hygget på det groveste, blevet spist alt for meget slik og hygget på det groveste.
På (det lidt skøre) billede har jeg et af mine udsalgsfund på, nemlig T-shirten med peter pan krave, som jeg er stor fan af. ringen er ikke YSL, desværre, men en billig efterligning fra Ebay, hvor os fattige desværre må bane vejen når dankortet er rødglødende.


TRANSLATION: What a wonderful day. I have had such a great sleepover with the girls from boarding school. Even though we don't see each other that much anymore, we still get along really well, and I love spending time with them!
On the (silly) photo I am wearing a T-shirt I found on sale in H&M, loving the Peter Pan collar, and the ring is not YSL! It is a cheap copy I found on Ebay, It suchs to be poor!

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -