19 Dec 2011

Something simple


Outfit fra i lørdags hvor jeg var på arbejde i butikken. Der er ikke meget hokus pokus over sammensætningen af dette, men jeg følte bare for noget simpelt, og nogle gange er "less is more" bare det rigtige for mig. Med nogle lækre sager som de skønne COS-sko og den anderledes strik fra H&M Trend følte jeg mig alligevel ikke helt kedelig i dette simple outfit.

Håber i har det godt derude og har fået en god start på ugen.

TRANSLATION: Saturday's outfit at work. Sometimes "less is more" is just right for me with lovely pieces. I did not feel that boring with my lovely COS-shoes and the knit from H&M Trend.

7 kommentarer:

  1. så fint outfit!! og tillykke med udvælgelsen på stylegallery;-)


    love
    modepistol

    ReplyDelete
  2. Ej, hvor er det et sødt sæt. Elsker de der sko! Dejlig blog du har dig her. :)

    Du må gerne kigge forbi min.

    - FridaFiskersFashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Hvor er de lækre, dine COS-sko! Hvad gav du for dem?
    Kig forbi min blog aliceheide.blogspot.com, og svar der hvis du er sød :)

    ReplyDelete
  4. love how you styled this!

    gorgeous!

    karling.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Modepistol: Tusind tak skal du have! Jeg er også meget beæret over at være blevet udvalgt (:

    Frida Fisker: Hej Frida, mange tak for de fine ord! De sko bliver også brugt i højeste grad lige for tiden (:

    Karla: Thank you! :D

    ReplyDelete
  6. Hej. Flotte strømpebukser, hvor har du købt dem?

    hilsen Camilla

    ReplyDelete
  7. Hej Camilla, mange tak, strømpebukserne er købt i H&M sidste år, men mon ikke de stadig har nogle lignende? (:

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -