22 Jan 2012

Batman live

Igår var jeg inde og se Batman live showet i Herning, hvor er det dog alt for sjældent jeg får set teater, hvilket jeg ellers er ret vild med! Og hold op et show! Jeg var vild med det, og hvor var det dog imponerende hvad akrobaterne kunne præstere, wow! Det var gennemført og super flot at se på! De havde formået at få stortset alle de kendte Batman-figurer ind i showet, det var godt gået, og sikkert noget de vilde fans var glade for. Dog synes jeg godt ham historiefortælleren kunne have snakket engelsk i stedet for dansk, nu hvor resten af forestillingen var på engelsk, men det er en detalje, og i virkeligheden så var det jo ikke rigtigt slemt!
Jeg havde taget min pallietblazer fra genbrugen på for første gang, og den er så glitter-cool synes jeg!


TRANSLATION: Yesterday I saw the Batman Live show in Herning, and it was great! I were so impressed by the acrobates, they where amazing!
I were wearing the sequin blazer, it is so glitter cool in my opinion!

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -