16 Jan 2012

Beijing . Yunnan. Vietnam. Thailand.

Så er der lånt "turen går til" og alverdens rejse bøger, for jeg skal med min veninde Benedicte ud og rejse omkring d. 1. marts, datoen er ikke helt sikker. Men vores rute bliver nok Danmark til Beijing videre til Yumming, et område syd-vest i Kina og derefter til Vietnam for til sidst at slutte ferien af med godt vejr og strande i Thailand. Vi er i fuld gang med at finde ud af alle de spændende ting vi bliver nødt til at opleve, og at få arrangeret et møde med Kilroy som vi regner med at købe flybiletter af. Jeg ser frem til denne rejse mere end noget andet. Hvis der er nogle der har været nogle af disse steder modtages anbefalinger til rejsen med kyshånd!


TRANSLATION: I'm going to visit China, Vietnam and Thailand with my friend Benedicte about the 1. of marts (the date isn't set just yet). Right now we are trying to plan all of those exciting things we just have to experience. If anyone has great recommondations it will be appreciated a lot!

2 kommentarer:

  1. Jeg kan varmt anbefale Vietnam!
    Det er et skønt skønt land med fantastiske mennesker. Især kan jeg anbefale at I tager op i bjergene: Sappa, i Nordvietnam. I møder stamfolket, får helt sikkert lov at besøge dem. En oplevelse jeg aldrig vil være foruden :)
    Og de fortæller glædeligt deres historier.
    Nha Trang er også et fantastisk sted med lækker strand (ca. midt ved kysten).
    Det var bare lidt herfra, måske det kunne bruges - hvis ikke, så må I have en rigtig god tur alligevel :D

    snyd snyd... Gid det var mig!


    KH Camilla
    Www.NativePassion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Camilla
      Efter vores møde med Kilroy er vi også blevet enige om at ligge mere vægt på Vietnam, og jeg læser så meget om det ladt disse dage og det lyder så skønt, og sikke en dejlig mentalitet at lukke turister ind i deres hjem og sådan, det synes jeg bare er helt fantastisk! Tak for tippene, dem sætter vi pris på!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -