10 Jan 2012

The dress

Her er lidt billeder af nytårskjolen, som jeg elsker. Det var første gang jeg havde den på eftersom jeg synes at den bliver lidt for fin, men kan man blive for fin nytårsaften? Jeg elsker draperingerne, farven og så har den en smuk udskæring på ryggen som i lige kan nå at ane på det ene billede. Skoene er fra Jimmy Choo's kollektion for H&M


TRANSLATION: Some photos of the lovely dress i wore for new years eve. What I love about it is the pretty drapings, the color and the amazing cut on the back, which you can see on one of the pictures (a bit). The shoes are from Jimmy Choo's collection for H&M.

10 kommentarer:

  1. I love the shape. It's so interesting. Good choice :)


    Yasmeen
    Castle Fashion

    ReplyDelete
  2. Wow, kan godt se hvorfor du elsker den kjole! Er vild med farven og det sorte bælte midt i det hele :)

    -Maja


    http://ofwonderswildandnew.wordpress.com/

    ReplyDelete
  3. Yasmeen: exactly, I find it interesting every time I see it in my closet because of all the drapes. Glad you find it interesting too (:


    Maja: Tusind tak, hvor er du sød! og ja, det bælte er også en fin detalje (:

    ReplyDelete
  4. this is so cute, you totally suit that colour! :)

    www.phoandchips.com

    ReplyDelete
  5. Bridg: Thanks I'm so glad you say that cause red sometimes make me seem paler, and I'm allready pale enough in my opinion :p

    ReplyDelete
  6. Rigtig fin blog - jeg følger dig nu :-)
    Håber du vil kigge forbi min og evt. følge...

    majajordal.blogspot.com

    love MJ

    ReplyDelete
  7. Hej igen.. Du ser bare skøn ud! Igen flotte strømpeben ;-) hvilen denier er dine strømpebukser? 40?? og hvor har du købt dem.. Er altså bare så nysgerrig.

    hilsen Camilla

    ReplyDelete
  8. Maja: Tusind tak skal du have, dejligt at du følger med (: jeg tager en tur forbi din blog (:

    Camilla: Hej Camilla. Tak skal du have, og at være nysgerrig er kun en god tin. De stømpebukser jeg har på her er dem med en streg bagpå der løber hele vejen ned af benet, de er fra H&M. Og jeg mener det er en 30 den måske, men er faktisk ikke helt sikker. Ellers kan jeg anbefale dem fra H&M hvor der på forsiden er små pile der går rundt om benene (hele vejen ned) fordi den skulle have shape-up effekt på hele benet(hvilket jeg dog ikke synes de rigtigt har) men de har en flot lidt blank overflade og holder meget bedre end de andre "to for 40" i H&M, de koster vist 70 kr.

    ReplyDelete
  9. Hej Mie. Ja nu du siger det kan jeg faktisk godt lige skimte "sømmen" der løber ned af strømpebenet på bagsiden. Classy og frækt ;-) Vis mig endelig de strømpebukser du snakker om med de små pile, gad vide om det er et sildebensmønster? Skøn blog du har dig her ;-) Kærlig hilsen Camilla

    ReplyDelete
  10. hvor er den fin!

    knus

    antonierikardsson.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -