21 Jan 2012

Favourite blazer


Outfittet her er fra i forgårs, hvor jeg havde en del sort på, for at bryde det lidt er den orange top fra H&M Trend altid god. Jeg er super glad for blazeren, fordi den har så mange fine detaljer, bl.a. ryggen som nok er mest tydelig, men også flotte detaljer på ærmerne og langs kanten foran.
I går fik jeg underskrevet kontrakten på et nyt og spændende job, som i kommer til at se mere til herinde når tingene lige er faldet helt på plads.


TRANSLATION: I'm loving this blazer because of all the details. The one that is clearest on the pivtures is the one on the bag, but it also have some on the front and on the sleeves.
I've signed a contract to a new and exciting job that you will hear about hopefully very soon!

5 kommentarer:

  1. Jeg synes dit outfit er virkelig fedt!
    Thumbs up!

    KH Camilla
    Www.NativePassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Sikken en dejlig blog! Du ser skøn ud! ;) jeg følger dig fast.

    Kig forbi ;)
    - FridaFiskersFashion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvor er du sød, Frida! mange tak, jeg kigger lige forbi :p

      Delete
  3. WOW! en flot blazer, og skjorten passer perfekt til.:-)
    din blog er virkelig gos og inspirerende!

    Knus Maria <3
    http://wardrobebyfashionistas.blogspot.com/

    - Kig hellere end gerne forbi, hvis du har lyst kunne vi evt. følges?:-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -