12 Jan 2012

It's snowing!


Shirt: H&M, Pants: Selected Femme, Shoes: COS, Choker: Nelly.com, Hair accessorie: Vintage

Hvis i ikke havde gættet det på de hvide små streger, så sneede det altså lige da jeg skulle tage disse billeder. Puuh det var koldt. Men helt ufedt var det ikke, klokken var 8.30 om morgenen og alligevel har jeg fået et godt lys på billederne takket være mit nye fantastiske objektiv, et Nikon Nikkor 50mm med f/1.4, hvilket vil sige at den kan tage billeder uden blitz selv i mørke omgivelser, selvfølgelig med en grænse. Jeg elsker det i hvert tilfælde! Det er en fantastisk julegave, som jeg fik af mine søde forældre.


TRANSLATION: It was snowing when I took these photos, as you might see on the pictures, it is such a cold time! I have to expres my excitement about my new camera gear - a lens, Nikon Nikkor 50mm f/1.4 - I'm loving how it can take amazing pictures even in low lightning - it was 8.30 in the morning when I took these pictures - ie. not really much sunlight yet.

6 kommentarer:

  1. such a cute look! love your blog :)

    http://sierranovotny.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hi Sierra
    Thanks! glad you like it here (:

    ReplyDelete
  3. Super fint outfit. Det er jeg vild med... Især dine sko fra COS og din choker synes jeg er fede!
    Jeg har forresten lige tilføjet mig som fast læser :-)
    Knus Nanna
    www.nannakruger.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Nanna. Tusind tak, de sko bliver virkelig også flittigt brugt lige for tiden, hehe. Og hvor er det dejligt at høre at du vil følge med herinde (:

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -