20 Jan 2012

I want

Lige nu savler jeg over ovenstående ting! Jeg har brug for en pelsjakke fordi den er klassisk cool og et fashion musthave! Jeg er blevet ret vild med de hvide/råhvide af slagsen, fordi de skiller sig lidt ud. Den på billedet er på udsalg inde på Asos til 415 kr. Om jeg er fristet? - MEGET!
Noget andet jeg er på udkig efter er nogle flere flade sko, som ikke bliver for kedelige. Jeg synes dem fra Topshop er sjove i formen, og så kan de jo bruges til det meste! Derudover vil jeg også gerne have nogle nye sneakers til rejsen, men ved endnu ikke om jeg køber nogle hjemmefra eller om jeg bare regner med at finde sko dernede endnu.
Lædernederdelen har jeg savlet over siden jeg så den første gang i en video fra H&M hvor den var stylet med en let og løs T-shirt med blomsterprint, den måtte også meget gerne blive min!
Fælles for toppen og clutchen er at de er meget geometriske i snittene, og det elsker jeg! Jeg har længe ledt efter en ny klassisk clutch, måske denne fra Asos er den helt rigtige?

Alle disse ting er meget klassiske og basale ting for en garderobe, og lige netop derfor ville disse være noget jeg kunne finde på at investere i, og forhåbenligt bruge i lang tid fremover. Jeg tænker nok meget rationelt fordi jeg lige nu ikke må bruge alt for mange penge på tøj hvis jeg vil nå og skrabe en masse penge sammen til rejsen i marts.


TRANSLATION: These items are what I fell like I need at the time. They are all musthaves that I feel like I dont have (enough of). Loving the shapes and colors. Pst.. The Faux fur is on sale!

2 kommentarer:

  1. Jeg har siddet og savlet over den samme clutch fra Asos, lige igår xD Haha. Den er så fed!

    -Maja

    ofwonderswildandnew.wordpress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jamen den er da også fantastisk! Nogle gange skal der bare ikke mere til end lækkert materiale og kontrast-farver. (: (Jeg savler stadig..)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -