3 Jan 2012

New years eve

Her er lidt billeder fra nytårsaften, som blev fejret hos Katrine og mig. Jeg lavede lækker mad med mine efterskoleveninder.Jeg stod for sushien, som selvfølgelig også blev pyntet op til nytår, og som forresten smagte fantastisk. Der blev festet hele natten, og jeg havde lavet underholdning "tip en 13'er" med udfordringer i stedet for spørgsmål. Det indebar bl.a. udgravning af dinosauruser, numse-gætning og rodeo-wrestling. Jeg havde en fantastisk aften, med nogle skønne mennesker. Nytårsaften kan ofte skuffe en del, fordi man indstiller sig på at det bliver "årets fest", men denne gang blev jeg virkelig positivt overrasket! Folk var i godt humør, måske den enorme mænder af tomme flasker dagen efter havde haft en effekt på det?
Med hensyn til tøjet valgte jeg at tage min fine men ubrugte kjole fra H&M Trend på. Jeg er vild med draperingerne og den store udskæring på ryggen. Fik desværre ikke taget nogle deciderede outfit-billeder.
Håber at alle er kommet godt ind i det nye år (:


TRANSLATION: Pictures from new years eve, which me and Katrine hosted. I was in charge of the sushi, when me and my friends from boardingschool where making a lovely dinner. We had an awesome party, and I am not just saying that because it was new years eve, and you always expect it to be, this was really no dissapointment at all! Hoping that all of you have had a wonderful new years eve.

3 kommentarer:

  1. Åh det lyder hyggeligt, og sushi er god stil! Det gad jeg godt have fået, men voes mad var nu også lækkert ;)
    Godt valg af tøj btw. kjolen ser ihvertfald sød ud :)

    ReplyDelete
  2. Cute pictures, looks so fun!

    http://heydahye.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Hey Dahye :p
    It was - a lot! hope you had a great evening too.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -