14 Jan 2012

out for a walk

Hvilken skøn vinterdag! Det skulle fejres med en lille gåtur i skoven, hvor er det bare skønt. Solen skinner så skønt, men alligevel er luften helt kold, og græsset fyldt med frost. Sådan nogle dage som i dag får mig bare til at elske vinteren, som jeg ellers ofte kan bande og svovle lidt over! Jeg var super glad for at jeg har fri denne weekend så jeg kan lave sådan nogle dejlige afslappende ting, lige hvad man har brug for. Nu vil jeg sætte en kedel vand over så jeg snart kan nyd en kop af min højtelskede Pukka-love-te. Håber i får noget godt ud af disse vinterdage.
 - og så skal det også lige siges at i får det fulde outfit i en senere post.


TRANSLATION: What a lovely winter day! I have spend some of the day in the forrest. The sun was high but still the air was cold, it feels lovely! Days like this makes me love this winter season that I mostly curse! I have some time of from work tis weekend and these days of make me so relaxed - just what i needed.
You'll have the rest of the outfit in a later post.

12 kommentarer:

  1. Hello honey!!!
    I think that your blog is really really faboulous!!!
    ❤ THIS POST IS SO INTERESTING ❤
    COMPLIMENTS!!!!!

    If you like my blog too,WE COULD FOLLOW EACH OTHER!!! ;) ;)
    I'LL WAIT YOUR ANSWER ON MY BLOG!!! :) :) AND THEN I'LL FOLLOW YOU BACK... ;) ;)

    http://thechicetoile.blogspot.com/

    XOXOXO

    ReplyDelete
  2. The Chic Etoile: Thanks a lot (:

    ReplyDelete
  3. Sikke nogle smukke billeder og hvor er den jakke-tingest altså bare flot :)

    Kig endelig forbi min blog og smid en lille kommentar eller bliv fast læser ;).

    //Simone
    www.itwinkleinrain.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak! Det er en poncho, som man måske ikke kan se helt på disse billeder, men der kommer flere billeder senere hvor den er lidt mere tydelig (: Og jeg kigger selvfølgelig lige forbi.

      Delete
  4. Lovely outfit!
    really like your style, we could follow eachother if you'd want?

    XOXF. - www.myfashion-expression.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, I'm glad you like my style (;

      Delete
  5. Replies
    1. Thanks a lot, I'm glad you like it here (:

      Delete
  6. Lovely cape, great outfit!

    http://thefashioninbox.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -