17 Jan 2012

In the forrest

Poncho: Vintage, Dress: Vintage, Boots: S//bar

Her kan hele oufittet fra weekenden ses. Det er meget afslappet, og det samme var jeg. Hvor er det bare lækkert at kunne smide en lun poncho over skulderne. I morgen har jeg fri fra arbejde, så der går turen til Odense hvor jeg sammen med Benedicte skal snakke med en fra Kilroy - hvor kommer rejsen bare tættere og tættere på! Jeg glæder mig til at få mere afklaring på det hele så vi hurtigst muligt kan bestille visum og finde ud af hvad vi mangler til rejsen, ud over den super smarte rygsæk jeg skal ud og bruge en masse penge på!
TRANSLATION: This is my very relaxed and comfortable outfit from the weekend. It is just nice to warm myself with this lovely cape. Tomorrow I have a day of from work, and I'm going to spend it in Odense to visit the travel agency Kilroy with Benedicte! It is just getting closer and closer!

9 kommentarer:

  1. Ej nogle flotte billeder, Mie. Spørg lige igen ;-) Hvor har du købt de flotte strømpebukser og hvilken denier er de? Synes de er flotte tætte og en skøn farve. Det lyder bare rigtig spændende med jeres rejse.
    knus
    Camilla

    ReplyDelete
  2. Hej Camilla (:
    De har i hvert tilfælde en høj denier, men tror ikke der bruges denier til uld/bomulds-strømpebukser. Disse er købt på udsalg i H&M i en 2-pak for et år siden, så chancerne er måske små :/ har du en mail jeg kan få, så kan jeg lige sende dig et billede af mine favoritter til festlige lejligheder/når det ikke er for koldt, som forresten er 40den (:

    ReplyDelete
  3. Hej Mie. Tak for svaret. Har fundet nogle grønne strømpebukser på H&M men de er lysere og vist 40 den. men synes bare dine ser gode og varme ud, uden at se for kraftige ud. Prøv at sende billederne til denne mail som måske virker! (En adresse jeg bruger på nettet når andre også kan se den ;-)
    knus Camilla
    CamillaJSimonse@teleworm.com

    ReplyDelete
  4. Umiddelbart kunne jeg forestille mig grønne strømpebukser i 40den ville give benene en lidt sjov farve (hudfarve blandet med grøn) men hvem ved? måske det er fedt? (: - Og jeg har forresten sendt et billede til dig (:

    ReplyDelete
  5. ej hul i det du får den rigtige her ;-) camillasoede@sol.dk glæder mig til at se billederne.
    knus fra Camilla

    ReplyDelete
  6. Tak for billedet. Og ja farvede strømpebukser skal nok ikke være for tynde hvis de skal holde farven;-)

    ReplyDelete
  7. Your hair is fabulous. I wish mine was straight too. I like your poncho.

    Thank you for your sweet comment. :-)

    www.antoniaivana.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -