7 Jan 2012

A rainy day

Coat: COS, Hat: Monki, Pants: H&M trend, Shoes: H&M


I disse dage har man desværre svært brug for en paraply hvis man vil nogle steder hen. Men bare fordi vejret er kedeligt og gråt behøver ens tøj vel ikke være det? Jeg er helt vild med disse meget iøjenfaldne bukser jeg fik fat i da jeg var i Århus, de får mig bare i sådan et godt humør med de farver. Jakken er også ny, og jeg elsker den! jeg havde overvejet at købe den til fuld pris, men så kom den på tilbud til 50% og så var der ingen tvivl - jeg blev nødt til at eje den! Det jeg elsker ved den er dens simple snit kombineret med de feminine flæser. Håber i har været ude og gøre jer nogle udsalgskup ligesom mig, ellers ser det ud som om der stadig er en del tilbage i mange butikker endnu (:

4 kommentarer:

  1. you look amazing! i love your pants!

    you have a nice blog, what do you think about following each other? leave me a comment :)

    yyaannaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hi, Mie! of course I understand you, and I like your blog, but also I like a million blogs more and I can't follow all these blogs, that's why I leave you this comment. :):)

    yyaannaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Hi Linda
    You are so sweet, thanks a lot!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -