28 Jan 2012

Rock'n'roll


Denne lædervest er nok den dyreste ting jeg endnu har købt i H&M (1000 kr) Men den er også virkelig lækker! Jeg har en eller anden ting for læder, og denne vest er lavet af det blødeste læder! Men på trods af at jeg elsker den er det kun anden gang jeg får den brugt! Jeg tror det er fordi jeg synes jeg bliver lidt rocker med den på. Jeg har overvejet at style den med en farverig blomstret kjole til foråret/sommeren for at skabe noget kontrast og gøre den mindre hård. Men for denne gang blev det meget sort, men så kan man heller andrig gå helt galt i byen, vel? Den lette løsning - jeg ved det! Og Jimmy Choo for H&M-tasken, stadig meget elsket, ingen tvivl om det!


TRANSLATION: This Leather west is probably the most expensive thing I've ever bought in H&M, but I really love it! I have this thing for leather and this west is made of the softest leather ever! This was the second time i wore it despite I've had this for about 5 months. I think it is because I feel a bit like a rocker when I wear it. And the Jimmy Choo for H&M bag, still a very loved item!

14 kommentarer:

  1. Oh dear your blog rocks so much, love this outfit and the photographies! :) it's awesome. I am a new follower!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot! :D glad you'll follow :)

      Delete
  2. Love the all black with a pop of leopard!!

    ReplyDelete
  3. LOVE ALL BLACK! You look great...and that bag is too cute!

    ~Tea

    www.tea-leigh.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Black is a classic :) thanks :)

      Delete
  4. love the pop of print with your bag, great investment with the leather vest

    xo!

    ReplyDelete
  5. Du er nu ellers skide lækker som "rocket". ;-)
    Er nu fast læser!
    Kig gerne forbi min blog,
    Camilla
    christofferogcamilla.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. tusind tak, det er altid godt med lidt kontraster, og prøve noget nyt (:

      Delete
  6. skønt smil og dejligt outfit! :D
    vores stile minder ikke så meget om hinanden, men jeg synes sgu dine outfits fungerer godt sammen - ros til dig!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvor er du sød, mange tak! jeg bliver også ofte inspireret af folk med en anderledes stil end mig selv :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -