24 Jan 2012

Streetstyle: Daniella


Jeg skrev tidligere at jeg havde fået nyt job, og jeg kan nu afsløre at jeg er blevet fotograf for Stylegallery, hvor jeg skal tage billeder af gademode her i Vejle.
Daniella, som er på billederne, var den første jeg tog billeder af på banegården. Jeg faldt for hendes fantastiske jakke, og sat sammen med den lyse opknappede skjorte synes jeg at looket var gennemført helt perfekt! Hvad synes i om det?
I kan også tjekke det ud på StyleGallery

Selv bliver jeg meget inspireret af streetstyle. Det er sat sammen af almindelige mennesker der nødvendigvis ikke har en lang uddannelse som stylist eller på anden måde indenfor modeverdenen. Det er en måde vi alle udtrykker os på, og det synes jeg er interessant. Jeg håber på i fremtiden at poste flere streetstyle billeder på bloggen, hvad siger i til det?


TRANSLATION: I'm now a streetstyle photagrapher for StyleGallery (a danish site like lookbook). Daniella was the first girl i took a photoshoot with, isn't her look lovely with the amazing jacket and the buttom up shirt?

And I really want your opinion on streetstyle om my blog, do you find it as interesting as I do?

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -