7 Feb 2012

The butterfly

Denne halskæde er en julegave fra min søde bror. Synes den er rigtig fin, og kommer til sin ret blandt alle de lyse nuancer her. Jeg vil poste resten af fredagens outfit senere. Fredag var den dag jeg havde mest tid til shopping, så det blev der gjort noget ved, desværre frister Københavns butikker en som mig en hel del. Så der blev brændt lidt (for mange) penge af denne dag - men det er dog de lækreste ting jeg kom hjem med, fortryder ikke et eneste køb.. endnu!
Turen ti København har fået mig til at glæde mig endnu mere til at jeg skal bo der ovre og studere igen. Jeg er specielt vild med søerne som skaber sådan et dejligt rum midt i den skønne by. Men der går jo lige lidt endnu, men forventningens glæde er den største som man siger, så den vil jeg nyde lidt endnu.


TRANSLATION: This lovely butterfly necklace is a present from my brother. I think it is shining among all the light colors - and I want it to do so, because i really like this one! I will post the rest of the outfit later. 
It is from Friday, where I did way too much shopping, I'm a sucker for all those nice stores in Copenhagen!

8 kommentarer:

  1. Snygg tjej!
    Måste bara säga att det var jättetrevligt att träffa dig i köpenhamn i fredags!!
    Du verkar vara en så himla gullig tjej!

    Ha det bra! Fortsätt med det du gör!
    /Elin Gahm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hel Elin.

      Det var virkelig også hyggeligt at møde dig, du virkede som en virkelig sød pige! - og der er selvfølgelig en grund til at jeg tog streetstyle af dig. :)
      Og tusindtak forresten! :D

      Delete
  2. Det ser godt ud - tak for inspo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mange tak! Jeg er beæret over at være inspirationskilde (:

      Delete
  3. Fedt look! Hvad skal du studere i København og hvornår starter du? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak, Mie Lene. (:
      Planen er at starte til sommer, og som det ser ud nu er jeg mest tiltalt af marketing. Men tror lige jeg vil snakke lidt med nogle studievejledere, så jeg kan få det helt på plads. (: Det er sådan en jungle med alle de uddannelser.

      Delete
  4. Butterfly'en er super cool og anderledes og farven er lækker, især til det lyse look. Spændende med dine planer, så kan du jo snart stå ved søerne og tage dagens til hverdag;)

    Husk der er mange studier der er gode til at lave interviews med studerende, der er i gang med at læse, så man får en mere personlig indgangsvinkel til det pågældende studie.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -