22 Feb 2012

A collection to die for!

De smukkeste sæt, er især vild med det øverste, så simpelt snit, der fremhæver det mest perfekte mønster jeg nogensinde har set..




Tilbehør der er til at dø for - alt hvad der hedder statement smykker ryger på toppen af min ønskeliste for tiden!
Og sidst og bestemt ikke mindst - de mest fantastiske sko! Er jeg den eneste der allerede dufter læder? Er specielt faldet for de sorte stiletter!

- Og så kan det købes den 8. marts? Hvad tænkte de på da de valgte den dato? Jeg har købt for 22.500 kroner det sidste år, kunne de i det mindste ikke lancere denne helt igennem fantastiske kollektion en dag hvor jeg ikke er ude og rejse? Jeg vil græde mig selv i søvn og drømme om Marni <3 H&M


TRANSLATION: The collection of my wildest imagination.. lauched on the 8th of March - when I am travelling.. Life is not fair.

6 kommentarer:

  1. RIGTIG hyggelig blog! :-) Du har en rigtig fed stil! Kig endelig forbi min blog.
    - vivian.tao.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak, hvor er det rart at få at vide (: Jeg tager et kig forbi din blog med det samme (:

      Delete
  2. Ej hvor er jeg glad for at du har vist mig dette! Jeg skal vist begynde at spare op!!!! (hvis det ikke er for sent ! ;))

    xo
    Cecilie
    http://simply-c-cph.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, nej der er da snart lønudbetaling, så må det være opsparingen denne gang (: Det er i hvert tilfælde nogle skønne ting der er værd at smide lidt af budgettet efter (:

      Delete
  3. OMG! pga de sidste par sko skal jeg helt sikkert i H&M d. 8.
    De er jo for lækre. Yay glæder mig!

    Michelle
    Aesthetics.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, de er så fantastiske! Held og lykke med at få fingrene i dem! De er så så lækre!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -