5 Feb 2012

Fashion week inspiration: Bags

Yvonne Koné
Vintage
Alexander McQueen
 Vintage

Nogle detaljer jeg lagde særligt mærke til under modeugen var tasker og sko, og heldigvis har jeg også skudt et par billeder af disse skønheder!
Specielt i kulden kan det være en udfordring at dresse op, ud over hvad ens jakke kan præstere, og så er en lækker taske en formidabel måde at spice looket lidt op på. Grunden til at jeg måske kiggede ekstra grundigt efter tasker er at jeg i øjeblikket er på udkig efter den perfekte taske til ture på min rejse. Og disse er alle unikke på hver deres måde.


TRANSLATION: Some details I put special attention to during fashion week were bags and shoes, here is a few pictures of the beautiful bags!

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -