27 Feb 2012

I'm sexy and I know it

Jeg ville ønske jeg kunne sige at dette er noget jeg gør en gang om ugen eller mere som pakkerne med ansigtsmasker anbefaler - det gør jeg ikke! Men min vinterhud er meget følsom og nu var det altså blevet nok med bumser og hud der opfører sig helt hen i vejret, så i søndags måtte der skrappere midler i brug - en dybderensende ansigtsmaske. Og hvor føles ens hud bare lækker efter sådan en, det må jeg gøre lidt oftere! 


TRANSLATION: I'd wich I could say that a facial mask is something I use once a weak ore even more as the package recommend - but I don't! But this sunday I had enough of pimbles and awful winter skin so I decided to use this deep cleaning mask, I use the one from H&M, and it is great! My skin felt so comfortable afterwards! I have to do this more often!

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -