18 Feb 2012

In the land of childhood memories

Blazer: Zara, T-shirt: Monki, Necklace: H&M, Ring: Ebay, Shoes: ALDO, Pants: H&M

Her er nogle af de ting jeg købte i København, da jeg var til fashion week. Blazeren var et fund i Zara, jeg elsker virkelig farven! De sorte wedges er allerede blevet en favourit i sko-samlingen. Nogle tror måske ikke på at wedges og plateau holder meget længere - men jeg elsker dem, og vil ikke lade mig styre af sådan noget. Lige pt. føler jeg at det er sådan nogle jeg vil gå med for altid!

Jeg har idag set den bestøvlede kat, jeg ved ikke hvad det er med mig, men jeg elsker simpelthent sådan nogle animerede film! Jeg er nok lidt af en barnlig sjæl, og min klare favourit er Shrek, især de første to. Der er ikke noget som eventyr, der hvor alt kan ske. Karrakterene går altid igennem en masse, som ingen rationelle voksne ville gøre, og på denne utraditionelle måde når de med deres barnlige nysgerrighed og viljestyrke frem til målet. De tænker altid i andre baner, springer ud i det.. Jeg bliver helt trukket med, jeg er simpelthen som et lille barn når jeg ser animationsfilm, og deres falde-på-halen-humor er jo lige mig - jeg er lidt underlig, så ved i også det!

Til noget helt andet, en anden god ting der skete i dag, nemlig at jeg fik min nye Calvin Klein bikini, den er så fin - nu føler jeg mig rigtigt klar til rejsen som er om to uger og to dage - nedtællingen er for alvor igang nu!


TRANSLATION: Here are some of my new things from when I visited Copenhagen for fashion week, I bought the blazer and the wedges - and I love both of them! Some may say that wedges and plateau is going out - but I love it - and will never stop wearing these... Well, thats how I feel at the moment.

Today I've watched Puss In Boots, because I have such a childish mind! It rips me into the magical universe. I love how everything is done with a childlike curiosity. I do though still love the Shrek movies more, especially the first two - so genious!

And now for something completely different, another good thing that has happened today, my new bikini from Calvin Klein arrived - now I am even more ready to go travelling - now I'll only have to wait two weeks and two days - the countdown is on!

6 kommentarer:

  1. Hvor er du fin. Er vild med tasken - hvor er den fra?

    xoxo
    Cecilie
    http://simply-c-cph.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Hej Cecilie
    Den er fra H&M - kostede kun 50 kroner! Jeg købte den for to uger siden, så der er måske stadig flere tilbage (:
    - Og tusind tak forresten!

    ReplyDelete
  3. Det bliver nok lidt akavet, men kan vi ikke se den bikini? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, jo selvfølgelig kan i det! Hvis ikke før rejsen, så i hvert tilfælde dernede fra (:

      Delete
  4. Dine sko er virkelig fede. Jeg elsker dem! :)

    ReplyDelete
  5. Sikke et fint outfit! :-)

    www.leilaswonderland.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -