14 Feb 2012

Moving away

Jeg har nu boet sammen med min søde roomie, eller lad mig sige "eks-roomie", Katrine, siden november 2010. Og det er sørgeligt at sige farvel til alt det sjov vi har haft der sammen, men også fyldt med minder som jeg vil huske for livet. For alle vores bloggeraftener, tirsdags-drinks, vores to do list med skøre påfund, vores konstante snak om tøj og sko og hvor meget vi virkelig ikke har råd til det, men virkelig bliver nødt til at eje en given ting, vores begejstring i form af hoppen og skrigen når gode ting sker (undskyld underboer!), vores fester, og ikke mindst forberedelsen dertil, vores all-you-can-eat sushi besøg, vores tøjkriser, vores underlige madkombinationer (alt godt fra Mie og Katrines kloge hoveder), vores slankekure som selvfølgelig går i vasken, vores meget hadede aktivitet: opvask, vores motto "tak som byder", vores genbrugsjagt og shoppingture - jeg kunne fortsætte! Alt den tid har medbragt så mange gode minder og kun meget meget få dårlige. Jeg føler mig som verdens heldigste, at have fået lov at bo så tæt med en og fået sådan en god oplevelse med det at flytte hjemmefra, og fået mig en så fantastisk veninde. Inden vi flyttede sammen arbejdede vi sammen og gik i byen sammen, og det var faktisk på en bytur vi meget impulsivt besluttede at vi skulle flytte sammen. Det er en verden til forskel!


TRANSLATION: Moving from my very beloved roomie, Katrine, who I have had the most fun with ever. She has become my very speciel friend, and I am very sad about not living with her nomore, but I know this is not the end of our friendship.

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en 'end of an era' :-/

    Men hey - hvordan kan du "kun" have 67 læsere?! :O

    Der er noget der ikke stemmer..

    A

    Følger dig fra min anden blog :-)

    ReplyDelete
  2. Hej Aura

    Ja, det kan vist godt kaldes 'end of an era'! 8)

    Og for mig går det ikke kun ud på høje læsertal. Forstå mig ret, jeg sætter pris på at folk vil følge mig, det gør jeg virkelig! Men bloggen er i høj grad også min hobby, hvor jeg kan udtrykke min passion, en del af mig selv og min hverdag, og på den måde er det dét der driver mig (:

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -