15 Feb 2012

The polar bear suit

 
Faux fur: Asos, Blazer: H&M, Shirt: Vintage, Necklace: Kamilla Rasmussen, Pants: H&M, Shoes: Monki

Så får i endelig mit sidste outfit fra fashion week, hvor jeg brugte et tone i tone look i lyse beige farver. Jeg er blevet lidt vild med tone i tone looks, synes det på trods af at ens farver/ farver i samme farveskala giver noget skævt til looket - og ikke mindst plads til anderledes detaljer. Her har jeg brugt butterflyen til, som jeg lavede et indlæg om for et par dage siden. Skoene jeg har på købte jeg faktisk samme dag i Monki og blev nødt til lige at afprøve dem til outfittet!


TRANSLATION: Finally the last look from Copenhagen fashion week. I like mixing clothes in one single tone and combine it with a special detail - I'm using the butterfly necklace to do so that I wrote about a couple a days ago.

3 kommentarer:

  1. Elsker det første billede, er helt vild med halskæden, der bryder de lyse farver :)

    ReplyDelete
  2. Er vild med din lyse pels!

    xoxo M

    www.ma-day.com

    ReplyDelete
  3. super fint og chic outfit - elsker detaljen med den orange sløjfe halskæde! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -