24 Feb 2012

Streetstyle: summer feelings


All pictures taken by me

Her er noget af det streetstyle jeg har taget for StyleGallery, både fra fashion week og her fra Vejle af. Jeg har udvalgt netop disse billeder, da de alle er gode eksempler på hvordan sommer-humøret sniger sig ind i outfits på trods af det kolde vejr. Jeg synes det er dejligt at se de flotte pastelfarver, blomstermønstre, lette materialer og stærke farver. Hvor jeg dog bare glæder mig til at det bliver d. 5. marts og turen går mod Thailand - ned til sommer og sol!


TRANSLATION: Some of the streetstyle I have taken for StyleGallery. I have chosen these pictures because I think they are great examples on how the summer feelings are shown on outfits right now. It is so nice to finally see some pastel colors, flower patterns, light materials and strong colors. I am looking even more forward to the 5th of March now when I am leving for Thailand.

5 kommentarer:

  1. beautiful street style inspiration!xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    ReplyDelete
  2. Wow det er nogle flotte billeder. Hvis du kommer til Århus engang, så skriv.
    Vil gerne have mit outfit bliver fanget så godt!

    Michelle
    Aesthetics.dk

    ps. Jeg har gang i en give-away som jeg håber du vil deltage i.

    ReplyDelete
  3. Hej Michelle, tusind tak. Jeg kommer faktisk et smut forbi Århus idag i forbindelse med indkøb af taske og bøger til min rejse oppe ved Jysk rejsebureau, så hvis du er i byen mellem 12 og 15 har jeg mulighed for at fange dig der (:

    ReplyDelete
  4. Nice blog! really inspiring <3
    have a nice day <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -