1 Feb 2012

Sushi and tea

Er netop kommet hjem på hotellet efter den skønneste middag på en sushi-restaurant her i København, hvor jeg er i disse dage hvor modeugen løber. Og hvor er det fedt at komme herover og opleve hele stemningen omkring fashion week. Dog er det lidt hårdt for en så kuldesky person som mig... der selvfølgelig ikke kunne leve uden pelsjakken... åben..
Men det har også været skønne pauser, det sidste billede er fra min "stamcafé" når jeg er på besøg i København, The ala Mynthe hedder den vidst. De har i hvert tilfælde denne skønne mynte-te som jeg er helt vild med!


TRANSLATION: I've just arrived at the hotel after a great meal at a sushi restaurant in Copenhagen. I'm here because of fashion week, and I am really enjoying it! But one thing is for sure, I am freezing (it is -10 to -15 degrees)

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -