4 Mar 2012

Bye bye fashion


Så bliver det farvel til alle mine elskede sko og mit pæneste tøj. Jeg går i backpacker-mode fra imorgen og indtil d. 7. maj, så jeg håber ikke i bliver alt for skuffede over at tøjet måske ikke er lige så meget fashion - jeg må finde en elefant eller lignende at pose med, og så krydser jeg fingre for at i ikke ligger mærke til tøjet og hvor svedig jeg garanteret er!


TRANSLATION: Bye bye fashion, I'm going to be a backpacker from tomorrow and untill the 7th of may. I don't hope you'll get to disapointed about my outfits, I hope I can find some elefant to do my pose with, and you won't probably notice my outfit and how sweaty I am..

3 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig bare til at følge dit eventyr :-)

    -Mia
    Letitrainwithglitter.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hej Mie Dina ! :-)

    du har endnu ikke besvaret min mail, håber snart at høre fra dig.

    Charlotte - byviparmarmio.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -