2 Mar 2012

Dressed in black

 Shirt: COS, Trousers: H&M Divided, Shoes: COS

Dette var hvad jeg havde på da min kæreste havde inviteret mig ud at spise i  onsdags. Blusen er endenu et af mine køb fra da jeg var i København til fashion week. Anledningen til at vi skulle ud og spise var, udover at fejre hvor awesome vi er, at få en sidste tur ud og spise inden jeg drager langvejs på mandag, og efterlader bl.a. ham herhjemme. Jeg fortryder på ingen måde at tage ud og rejse i en længere periode, men selvfølgelig er der nogle jeg vil savne mens jeg er der nede. Vi tog ned på Shangrila, som jeg efterhånden har besøgt et utal af gange, og kommer der igen imorgen med mine forældre og min bror, så vi også kan sige ordenligt farvel.  Men jeg kan ikke få nok af det sted - de har trods alt buffet der indeholder sushi, og ikke bare noget hurtigt, dårligt noget som andre steder - her er det faktisk virkelig god sushi. De får endnu engang en anbefaling herinde.


TRANSLATION: I wore another item this wednesday evening that i bought when I visited Copenhagen for fashion week. I where going out with my boyfriend, to say our last goodbye before I am going away.. or not last, but you know the propper way. We visited one of my favourite resaurants, and I ate a lot of sushi! I don't regret going away for a while at all! But I know that I will miss serdan people while I'm away.

1 kommentarer:

  1. Hvor ser du godt ud!
    Jeg er helt enig omkring Shangrila, lækkert sted og så er priserne gode. Jeg har kun været der en gang men det er helt sikkert ikke den sidste :-)

    -Mia
    Letitrainwithglitter.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -