19 Mar 2012

Seven steps waterfall


Bikini: Calvin Klein


Vi tog til Kanchanaburi, mest af alt fordi de havde en nationalpark (jungle) med syv vandfald, paa engelsk kaldet 'seven steps waterfall', men hernede kalder de det bare 'Erawan Waterfalls'. Det var virkelig fedt! For i modsaetning til vores trekkingtur i junglen i Chiang Mai (som ellers ogsaa var fed!) var der jo endnu flere smukke vandfald. De blev flittigt brugt til at blive koelet ned i, mens vi gik turen fra vandfald til vandfald i junglen.
Jeg har faaet forespoergsel paa min nye bikini, og her er den saa. Det foeles lidt graenseoverskridende at ligge saadanne billeder ind, saa i faar altsaa kun lige overdelen.
Og med hensyn til de fisk jeg er sammen med paa det midterste billede - smilet er falsk, jeg hadede fiskene! hver gang jeg stod stille begyndte de at nappe i mig!

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -