11 Mar 2012


Tredje gang er lykkens gang, computerene er simpelthent saa langsomme, eller ogsaa er det mig er det. Men nu faar i saa det indlaeg jeg har proevet at uploade et par gange. Disse billeder er taget i Bangkok som var foerste stop her i Thailand. Blandt en masse andet fik vi kigget lidt i de traditionelle Thai-butikker og jeg synes godt jeg kunne lade mig inspirere af deres laekre thai-silke og nogle fine detaljer. Koebte ikke noget, men jeg overvejer at faa syet en simpel t-shirt i et snit der minder om den fra Marnis kollektion for H&M.
Jeg oplever rigtigt meget hernede, og det er svaert at beskrive alle de indtryk jeg faar, men jeg vil forsoege i naeste blogindlaeg. Nu er det ed at vaerre sent her, vi er 6 timer foran i forhold til Danmark. I morgen skal jeg paa junglevandring, hvilket jeg glaeder mig utroligt meget til. Haaber alle har det godt derhjemme i Danmark.

1 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -