22 Mar 2012

The view of paradise

Her er jeg saa, pa Ko Phi Phi, de beroemte oeer. Jeg har dog ikke set den film man aabenbart skal, 'The Beach' med Leonardo Dicaprio. Den strand har jeg nemlig besoegt idag i forbindelse med snorkling (mere om det senere). Men her paa billedet er jeg paa udkigspunktet, hvor der var den smukkeste udsigt! Oeen er fantastisk smuk, med turkis-blaat vand og de smukkeste omgivelser, en rigtig paradisoe, som mange turister har fundet ud af! - Og Thaierne ikke mindst, da alt herovre er mindst dobbelt saa dyrt som i resten af Thailand, set i forhold til hvad vi har set. Men her er skoent, vi nyder dagene paa den smukke oe, og er nok ogsaa nogle af de mest aktive herude. Det er om at fange de smukke oejeblikke naar man har chancen.
Mine outfits hernede er ofte meget back to basics, men det har jeg advaret om. Flere billeder venter fra dette udkigspunkt, jeg tager jo saa mange billeder hver dag, jeg kan slet ikke foelge med herinde, men haaber ikke i bliver alt for forvirrede.

Sommerhilsener herfra, haaber i nyder det derhjemme, hvor jeg har hoert vejret ogsaa er godt (:

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -