6 Apr 2012

Malmo Streetstyle

Saa at jeg havde faaet et par besoeg fra Malmo Streetstyle, og maatte undersoege hvordan det kunne vaere. Det viser sig at de aabenbart har taget streetstyle af mig fra Fashion week. Jeg har desvaerre kun fundet disse og dem fra Stylehunter, ud af dem der tog streetstyle og film af mig. Saa det bliver dem fra Malmo i faar i dag, paa trods af jeg ikke lige er i det mest fotogene hjoerne her.. en grund til at i ogsaa faar dem lige i dag er at jeg ikke rigtigt kan faa overfoert mine billeder fra kameraet, oev oev. Jeg har mistet mit SD-kort fra Thailand med 2000 billeder, saa det er ikke meget mere i faar at se til den tid, og mig med, desvaerre! Det er saa aergerligt!
I dag har jeg fejret Benedictes foedselsdag, med de midler vi nu har kunne fejre det med hernede! Lagkage er nu alligevel ikke det samme - men en del mere festlige! Derudover har vi vaeret paa en sejltur paa floden og i den gamle bydel her i Hoi An, hvor vi er naaet til her i Vietnam. Og jeg har bestilt noget skraeddersyet toej, som jeg glaeder mig meget til at se hvordan de laver det. Denne by er kendt for gode skraeddere og vi er blevet henvist af baade hotel og Lonely Planet til min skraedder, saa man maa krydse fingre for at de kan deres kraem. Jeg oplever saa mange ting, og jeg nyder hver en dag her i varmen. Haaber paa at jeg kan faa lidt mere af det ind paa bloggen.

1 kommentarer:

  1. Ih, sikke et utroligt flot outfit! Jeg elsker den måde du har sat det hele sammen på og den røde butterfly er da også bare skøn :-D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -