20 May 2012

Flowers

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Necklaces: streetmarket in Vietnam, Top: H&M, Jacket: Vintage Wilsons from Beijing, Pants: H&M Trend, Sandals: Topshop


Sikke et skønt vejr vi har, håber i har nydt den, og ikke brugt alt tiden foran computeren. Jeg bliver i hvert tilfælde i et dejligt sommer-humør idag! (: - bare rolig, det har stået på mere sommerlige klæder end dette outfit idag, disse billeder blev taget for et par dage siden.. jeg er her med min nye yndlingsjakke fra Beijing og de skønne bukser med blomsterprint!


TRANSLATION: What a nice day, it is just like summer here in Denmark which makes me so happy!

2 kommentarer:

  1. Du rocker de bukser jo! I modsætning til mig, selvom jeg gjorde et ihærdigt forsøg :-)

    -Mia
    Letitrainwithglitter.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -