16 May 2012

Sapa

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket
Her er et par billeder fra Sapa i Vietnam hvor jeg var på trekking med Benedicte og to fantastiske piger fra Schweiz. Jeg nød den dejlige natur, de sjove indfødte, og historierne om deres traditioner omkring ægteskab, hvor manden simpelthen udvælger en dame og kidnapper hende, de er altså lidt skøre til tider :D Vi fik gået en helt masse, og i kan tro at en kold cola fra minibaren var veltrængt da vi kom tilbage til Sapa! Jeg er bare så vild med den natur de har dernede, som er så varieret, og fyldt med smukke bjerge.. altså hvor er det fint. Det er nok ikke det sidste natur-spam i får at se fra mig!


Jeg forsømmer bloggen en smugle for tiden, og det er bestemt ikke fordi jeg har mistet lysten til at blogge - tvært imod! Jeg har bare fundet ud af at det at komme hjem ikke betyder at kunne stene! Jeg har haft en masse at se til med kæresten, mine veninder og ikke mindst arbejde! I morgen er det min fødselsdag, som byder på fejring allerede fra i aften/nat! :D




TRANSLATION: Here are some pictures from the trek i did with Benedicte and two lovely girls from Schwitzerland. I saw some amazing views, met some fun people (who kidnap their wife) - this is propably not the last nature-spam you'll get from me.

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -