17 Jun 2012

At the harbor

Photobucket Photobucket
Shirt: Vintage, Pants: Stine Goya, Shoes: Weekday, Ring: Gina Tricot


Dette er fra i fredags, hvor jeg tog til Århus for at få shoppet lidt, og få returneret min rejsetaske, som jeg glemte sidst jeg tog til Århus på trods af at det var derfor jeg tog afsted - jeg havde vist mine tanker på shopping!
Jeg fik brugt mine højt elskede Stine Goya "pyjamas-bukser", som min kæreste kalder dem!


TRANSLATION: This friday I went to Aarhus to do some shopping and return my travel bag that I forgot last time I had intentions about bringing it back, stupid, I guess I had my mind on shopping!

2 kommentarer:

  1. Tusind tak for din søde kommentar på min blog!
    Wow det er nogle virkelig gode billeder!
    Og dejligt med en spændende og anderledes location!

    Skal vi følges? Let me know!

    Knus Gittemary.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -