26 Jun 2012

Black&White

Photobucket Photobucket Photobucket


Outfit fra Sankt Hans aften, hvor jeg var iført noget meget farveløst for en gangs skyld, så jeg så mit snit til at kunne lave nogle sort/hvid billeder, som jeg bare synes har et eller andet over sig. Både tasken og skjorte-kjolen er nye, og flere udsalgsfund. Kjolen er fra Monki, og jeg er helt vild med den fordi den er så simpel, men dog meget anderledes fra hvad jeg ser omkring mig her i Vejle.


TRANSLATION: Finally I got the chance to make my pictures black and white because of my colorless outfit. The dress and the bag are both new - found on sale again. The dress is just perfect in my opinion, simple but a great lenght. 

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -