10 Jun 2012

The girl next door

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Shirt: Vero Moda, Bag: Vintage, Jeans: H&M, Shoes: ALDO


Her med min nye skjorte, som er en fødselsdagsgave fra min ex-roomie, Katrine. Den er simpelthen så fin med kraven. Jeg har holdt det simpelt for at fremhæve detaljerne mere. Nu vil jeg fortsætte med at holde doven søndag med min kæreste. Det er dejligt for en gangs skyld ikke at have så meget man skal nå (:



TRANSLATION: This is my new shirt which is a present from my former roomie, Katrine. I just love the collar. I've kept it simple to make the collar stand out even more.

4 kommentarer:

  1. Hold nu op, hvor jeg elsker dine sko! Og skjorten er også bare SÅ flot :-)

    -Mia
    Letitrainwithglitter.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Beautiful! I love this look! Did you also do your own photography?


    Burgundywhispers.com

    ReplyDelete
  3. Mia: Tusind tak! (:

    Jacqeline: Thanks a lot! My boyfriend is the one who has been shooting this for me, luckily, because I am really bad at using a tripod (: But well.. I'm the one with the camera, and also the one who adjust the small things on it, like ISO and so on. (long explanation for something simple - summary: no I don't, my boyfriend does :b)

    ReplyDelete
  4. Jeg elsker virkelig meget dette sæt, det virkelig fedt og sødt på samme tid :-)

    www.miedina.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -